Heb je nog vragen? Je kunt contact met ons opnemen doormiddel van het contactformulier of bel ons op 06-18258466. Wij doen er alles aan om jouw zo snel mogelijk te beantwoorden!
Meest gestelde vragen:
1. Hoe kan ik mijn product retourneren?
Je kunt je pakketje retour sturen via elk willekeurig postbedrijf, zoals bijvoorbeeld PostNL of DHL. Je dient je pakketje aan ons te adresseren. Omdat de retourkosten voor eigen rekening zijn, dient het als een nieuw pakketje verzonden te worden. We adviseren altijd je pakketje met een track en trace code te versturen. Deze code dien je te bewaren. Mocht er wat gebeuren met je pakketje, dan kun je atijd achterhalen waar het pakketje zich bevindt.
Let op: je bent zelf verantwoordelijk voor je retourzending. Mocht er iets met je pakketje gebeuren, en je hebt geen retourbewijs meer, kunnen wij niets voor jou betekenen!
2. Wanneer ontvang ik mijn geld terug of wordt mijn factuur aangepast?
Zodra wij je retour ontvangen, dan geven wij de wijziging door aan Pay (als je met iDeal hebt betaald) of aan Riverty. Riverty heeft een verwerkingstijd van 1 - 3 werkdagen om je een nieuwe factuur toe te sturen.
Pay heeft een verwerkingstijd van ongeveer 2 werkdagen om het bedrag terug te storten op je rekening. Wij storten terug onder naam van Stichting Pay.
Indien bovenstaand termijn is verlopen, stuur ons dan even een berichtje.
3. Hebben jullie mijn retour al ontvangen?
Je kunt zelf zien of wij je pakketje retour hebben ontvangen via de track en trace code die je ontvangt bij het versturen van het pakketje. Zodra wij jouw retourzending hebben verwerkt in ons systeem, ontvang je hiervan een mailtje. Wij streven er naar om je retourzending binnen 1 werkdag te verwerken.
Let op: als je zonder track en trace code verzendt, dan kun je dit niet checken. Bij verlies van het pakketje kunnen wij niks voor je betekenen zonder track en trace code.
4. Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen of geen track en trace code ontvangen. Wat nu?
Als je bestelling goed afgerond is, dan ontvang je van ons automatisch een bevestigingsmail. Als je voor het eerst bij ons besteld, dan kan het zijn dat deze mail bij de spam inbox binnenkomt. Dit gebeurt regelmatig, omdat wij wellicht nog een onbekende afzender zijn.
De mail met track en trace code ontvang je apart van PostNL. Ook deze mail komt vaak binnen bij de spam inbox.
5. Waarom kan ik mijn pakketje nog niet volgen met mijn track en trace code?
Als wij je pakketje inpakken, dan ontvang je binnen enkele uren een track en trace code van PostNL. Echter kun je dan nog niet gelijk zien waar je pakketje zich bevindt. Je kunt je pakketje traceren zodra PostNL je pakketje heeft gescand in het sorteercentrum. Dit gebeurd ‘s avonds en je kunt je pakketje volgen vanaf ongeveer 21:00 uur.
Houdt er rekening mee dat dit in het weekend anders is. Als je op vrijdag na 15:00 uur besteld, dan wordt je pakketje zondag opgehaald door PostNL. Dit betekend dat de track en trace code zondagavond gaat werken.
6. Hoe werkt het precies met de verzendkosten en de retourkosten?
De heen verzendkosten zijn 5,95 euro voor bestellingen onder de 65 euro. Bestellingen worden vanaf 65 euro gratis verzonden. Mocht hierna een artikel of meerdere artikelen worden geretourneerd en het totaalbedrag van de artikelen die je behoudt, onder de 65 euro uitkomen, dan worden er alsnog 5,95 euro heen verzendkosten berekend. Dit bedrag zal in mindering gebracht worden op het bedrag van het geretourneerde artikel.
De retourkosten zijn altijd voor eigen rekening.
7. Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
Als je een bestelling plaatst voor 15:00 uur dan wordt deze de volgende werkdag geleverd. Houdt er rekening mee dat er niet in alle regio’s wordt geleverd op zaterdag. Indien dit niet het geval is, dan is maandag de eerst volgende werkdag. Indien je op vrijdag na 15:00 uur besteld, dan wordt je pakketje op maandag geleverd.