7 meest gestelde vragen

1. Hoe kan ik mijn product retourneren?

Je kunt je pakketje retour sturen via bijvoorbeeld PostNL. Je dient je pakketje te aan ons te adresseren. Omdat de retourkosten voor eigen rekening zijn, dient het als een nieuw pakketje verzonden te worden. We adviseren altijd je pakketje met een track en trace code te versturen. Deze code dien je te bewaren. Mocht er wat gebeuren met je pakketje, dan kun je atijd achterhalen waar het pakketje zich bevindt.

2. Wanneer ontvang ik mijn geld terug of wordt mijn factuur aangepast?

Zodra wij je retour ontvangen, dan geven wij de wijziging door aan Sisow (als je met iDeal hebt betaald) of aan Afterpay. Afterpay heeft een verwerkingstijd van 3 – 5 werkdagen om je een nieuwe factuur toe te sturen.

Sisow heeft een verwerkingstijd van ongeveer 2 werkdagen om het bedrag terug te storten op je rekening.

Indien bovenstaand termijn is verlopen, stuur ons dan even een berichtje.

3. Hebben jullie mijn retour al ontvangen?

Je kunt zelf zien of wij je pakketje retour hebben ontvangen via de track en trace code die je ontvangt bij het versturen van het pakketje. We sturen zelf geen bevestiging bij het ontvangen van je retour. Wij verwerken je retour binnen 1 werkdag.

Let op: als je zonder track en trace code verzendt, dan kun je dit niet checken. Bij verlies van het pakketje kunnen wij niks voor je betekenen zonder track en trace code.

4. Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen of geen track en trace code ontvangen. Wat nu?

Als je bestelling goed afgerond is, dan ontvang je van ons automatisch een bevestigingsmail. Als je voor het eerst bij ons besteld, dan kan het zijn dat deze mail bij de spam inbox binnenkomt. Dit gebeurt regelmatig, omdat wij wellicht nog een onbekende afzender zijn.

De mail met track en trace code ontvang je apart van PostNL. Ook deze mail komt vaak binnen bij de spam inbox.

5. Waarom kan ik mijn pakketje nog niet volgen met mijn track en trace code?

Als wij je pakketje inpakken, dan ontvang je binnen enkele uren een track en trace code van PostNL. Echter kun je dan nog niet gelijk zien waar je pakketje zich bevindt. Je kunt je pakketje traceren zodra PostNL je pakketje heeft gescand in het sorteercentrum. Dit gebeurd ‘s avond en je kunt je pakketje volgen vanaf ongeveer 21:00 uur ‘s avonds.

Houdt er rekening mee dat dit in het weekend anders is. Als je op vrijdag na 15:00 uur besteld, dan wordt je pakketje maandag pas opgehaald door PostNL. Dit betekend dat de track en trace code maandagavond pas gaat werken.

6. Hoe werkt het precies met de verzendkosten en de retourkosten?

De verzendkosten zijn €5,95 voor bestellingen onder de €65. Bestellingen worden vanaf €65 gratis verzonden. Mocht hierna een of meerdere artikelen worden geretourneerd en het totaalbedrag van je bestelling komt onder de €65 uit, dan worden er alsnog €5,95 verzendkosten berekend. Dit bedrag zal in mindering gebracht worden op het bedrag van het retourneerde artikel. De retourkosten zijn altijd voor eigen rekening.

Je kunt eenvoudig je pakket retour sturen door de bijgeleverde retoursticker te gebruiken. Breng je pakket naar een PostNL punt en geef het daar af.
Indien mogelijk kan je het ook naar ons opsturen als brievenbuspakketje. Door het retourlabel te gebruiken zijn de retourkosten €5,95 in plaats van €6,95. Dit bedrag hoef je niet te voldoen bij het afgeven van je pakket. Het bedrag van €5,95 brengen wij in mindering op het geretourneerde artikel..

De retourkosten zijn altijd voor eigen rekening.

7. Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Als je een bestelling plaatst voor 15:00 uur dan wordt deze de volgende werkdag geleverd. Houdt er rekening mee dat er niet in alle regio’s wordt geleverd op zaterdag. Indien dit niet het geval is, dan is maandag de eerst volgende werkdag. Indien je op vrijdag na 15:00 uur besteld, dan wordt je pakketje op dinsdag geleverd.

Contactformulier

Heb je nog vragen, vul dan ons contact formulier in of bel: 06-18258466. Wij proberen snel te reageren.

Oeps! We konden je formulier niet vinden.